Špičková webová analytika
Jak to bude probíhat?
1
Setkáme se. U nás, nebo u vás.
2
3
4
5
6
Klíčové oblasti webové analýzy.
Webová analýza zahrnuje čtyři klíčové oblasti
• e-Commerce,
• obsah a použitelnost,
• profilování a segmentace návštěvníků,
• měření výkonnosti online marketingu.
Pro efektivní měření a analýzu je velmi důležité mít přehled o rozsahu a frekvenci návštěv, popularitě obsahu, konverzi návštěvníků a jeho nedostatcích, kdo jsou návštěvníci, kteří na web přicházejí, jak jej využívají a jak efektivní je vaše kampaň.
Tato data jsou důležitá pro získání kompletního obrazu a vytvoření lepší strategie pro online strategii, z nichž nejdůležitější je konverzní poměr.
Jaká je míra konverze?
Sledováním a analýzou dat o konverzních poměrech získáme odpovědi, jak jste na webu úspěšní. Líbí se vašim zákazníkům jeho obsah, upoutá pozornost návštěvníků a nasměruje je k požadované akci? Jaká je míra konverzí pro konkrétní vstupní stránky? Pokud jsou výsledky dobré, není důvod k obavám, ale pokud je míra konverze nízká, musíme pracovat na zlepšení obsahu a expirience uživatelů na webu pomocí různých metod a nástrojů pro A/B testování.
Co je tady důležité?
Pro efektivní měření je nutné:
• mít přesně definované a měřitelné cíle online strategie,
• dobře definovat klíčové ukazatele výkonnosti (KPI),
• získat data, která lze použít.
Reference.
Webovou analytiku spravujeme malým i velkým firmám.
Společně na vyšší level.
Tvorba webových stránek
Více informací
Správa webových stránek
Více informací
Internetový obchod na míru
Více informací
PPC reklama
Více informací
Online marketing
Více informací
Video reklama
Více informací
Branding
Více informací
Získejte bezplatnou konzultaci.
Posuňte se na vyšší level pomocí webové analytiky