DS.

MENU

DS.

M

Další odkazy

O nás

Kariéra

Reference

Blog

Kontakt

Špičková webová analytika

Neřiďte se domněnkami, ale přesnými čísly. Díky webové analytice získáte přehled o tom, co na vašem webu funguje a do čeho je zbytečné investovat. Webová analytika vám pomůže zefektivnit online marketing, zjistit, jak se zákazníci chovají na stránkách, a vyladit obsah tak, aby oslovil přesně takové klienty, jaké si přejete.
Scroll
3

Jak to bude probíhat?

1

Setkáme se. U nás, nebo u vás.

2

Navrhneme řešení analytiky.

3

Webový analytik a webmaster propojí analytické nástroje s vašimi webovými stránkami.

4

Provedeme veškerá nastavení ke kvalitnímu měření a vyhodnocování uživatelského chování.

5

Propojíme webovou analytiku s nástroji PPC reklam.

6

Na konci každého měsíce obdržíte pravidelný přehled.

Klíčové oblasti webové analýzy.

Webová analýza zahrnuje čtyři klíčové oblasti

e-Commerce,
obsah a použitelnost,
profilování a segmentace návštěvníků,
měření výkonnosti online marketingu.

Pro efektivní měření a analýzu je velmi důležité mít přehled o rozsahu a frekvenci návštěv, popularitě obsahu, konverzi návštěvníků a jeho nedostatcích, kdo jsou návštěvníci, kteří na web přicházejí, jak jej využívají a jak efektivní je vaše kampaň.

Tato data jsou  důležitá pro získání kompletního obrazu a vytvoření lepší strategie pro online strategii, z nichž nejdůležitější je konverzní poměr.

Jaká je míra konverze?

Sledováním a analýzou dat o konverzních poměrech získáme odpovědi, jak jste na webu úspěšní. Líbí se vašim zákazníkům jeho obsah, upoutá pozornost návštěvníků a nasměruje je k požadované akci? Jaká je míra konverzí pro konkrétní vstupní stránky? Pokud jsou výsledky dobré, není důvod k obavám, ale pokud je míra konverze nízká, musíme pracovat na zlepšení obsahu a expirience uživatelů na webu pomocí různých metod a nástrojů pro A/B testování.

Co je tady důležité?

Pro efektivní měření je nutné:

mít přesně definované a měřitelné cíle online strategie,
dobře definovat klíčové ukazatele výkonnosti (KPI),
získat data, která lze použít.

Reference.

Webovou analytiku spravujeme malým i velkým firmám.

Společně na vyšší level.

Tvorba webových stránek

Více informací

Správa webových stránek

Více informací

Internetový obchod na míru

Více informací

PPC reklama

Více informací

Online marketing

Více informací

Video reklama

Více informací

Branding

Více informací

Získejte bezplatnou konzultaci.

Posuňte se na vyšší level pomocí webové analytiky

Pin It on Pinterest